Pagina's

donderdag 18 juli 2013

Kroeshaar: Twist side updo opvrolijken met haar accessoires

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik mijn haren met behulp van haar accessoires had opgevrolijkt. Er zijn verschillende accessoires die je kan gebruiken om je haren op te vrolijken zoals bloemetjes in verschillende kleuren, maten en soorten. Daarnaast heb je ook verschillende haarbandjes en de gewone haarspeldjes met motiefjes/steentjes enz. Vandaag laat ik zien hoe ik mijn haren met behulp van de twee bloemetjes, haarbandjes en hartjesspeldjes heb opgevrolijkt.  Haar accessoires zijn ook een goeie manier om je haren ook bij te betrekken naar je outfit. Ik heb de volgende accessoires gebruikt:


HM
zwarte bloem sale voor €2
witte/offwhite bloem €2,95 of 3,95
bloemetjes haarbandje €4,95
suèdeachtje haarbandje met goudkleurige balletjes sale €2

Wibra
Hartjes haarspelden €1,00

Enjoy the pics!!!Ik heb ook een YouTube video over deze thema gemaakt.

Groetz,

Vasammy




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten