Pagina's

zondag 19 februari 2012

The honey blondy summer 2011 days



In de vliegtuig richting Nederland
Nederland hier kom de alfa blondy vasammy
Van zomer tot december 2011 heb ik een hair extreme make-over gedaan met mijn haren!!!!Waarom zo extreme kleur, over the top???Ik wilde graag een andere kleurtje in mijn haren en meestal doe ik een kleur die je niet zal verwachten dat ik zou kunnen verven meestal ga ik echt over the top. Toen ik na het verven in een spiegel kijk moest ik wel eerst even doorslikken en dacht chiiiiiiiiiiiiippppppppz wat heb ik gedaan met mijn haren. Het was echt een heftige kleur maar ja ik was op CuraƧao met vakantie, het was zomer en jammer genoeg moest ik terug naar Nederland dus ik dacht ik neem de zon maar mee, letterlijk!!!! Gelukkig hoefde ik me zelf niet de hele dag in de spiegel te zien en ik denk dat omstanders daar min of meer last zou hebben ondervonden van mijn heftige kleur dan ikzelf. Hier zijn een paar foto's.

Groetz,

Vasammy












Geen opmerkingen:

Een reactie posten