Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Mijn 1e blog!!!

Hallo allemaal,


Ik ben Samantha aka vasammy, dit is mijn allereerste blog die ik post. Dit is een try-out. Al een tijdje loop ik rond met een gedachte om een blog te beginnen. Om zo min of meer mijn alledaagse belevenissen vast te leggen/schrijven. Iets over mezelf, mijn kidz en mijn natural hair journey. Op den duur moet je het knoop door hakken dus bij deze is het gebeurt. Hoop dat ik een inspiratie zal zijn voor iemand anders en ook voor mezelf.


Groetz,


Vasammy

1 opmerking:

  1. Two very good decisions you made, sweetie. I experienced going natural as very liberating. I love it, love it, love it. I feel more in tune with myself as a person and as a black woman. I certainly cannot improve on the unique and intrinsic way my Creator made me. As far as blogging is concerned, it is the modern way of knowing and being known. Not jumping in and getting your feet wet, could stunt your technological growth and limit your interaction with the other "savvy" people. Happy blogging!! TJ ☼♪♥

    BeantwoordenVerwijderen