Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Kind kroeshaar stijl: Savannah frohawk

Vandaag is weer eens een haar wasdag voor Savannah. Ik heb haar gisteren ingesmeerd met een mengsel van olijf en castor olie (pre poo). Tijden het wassen ik heb ik de volgende producten gebruikt:
  •  Organic Root Stimolator ---> Curls Unleashed Sulfate Free Shampoo
  • Herbel Essences ---> Hello Hydration Conditioner
Na het wassen ik deze producten gebruikt:
  • Beautiful Textures ---> Tangle Taming Leave-in Conditioner
  • Dax roots --->  petroleum & mineral oil free 'Jojoba oil'
Ik heb haar haren in tweeën gedeeld en dan haar haren ingevlochten in een frohawk stijl, toen de ingevlochten haar los kwam van de hoofdhuid, heb ik de haren getwist. En dit is de resultaat.

Groetz,

Vasammy







Geen opmerkingen:

Een reactie posten