Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Tijdje geleden!! Hair status??

Ik ben weer terug, het is inderdaad een tijdje geleden dat ik een bericht heb geschreven op mijn blog. waar was ik of wat is er allemaal gebeurd mijn haar??? Eerlijk gezegd, was te lui om berichten in mekaar te zetten maar nu heb ik weer zin in. Ik heb tussen door twee keer mijn haren geknipt(veel puntjes), mijn haren geverfd en een henna behandeling gedaan. Wat voor haar styles heb gedragen??? Van twist, twistout, wash and go en enzzz ! En ben nog steeds aan het struggle met haar om die goed moisturized te houden en verschillende haar producten aan het uitproberen. Afgelopen september was precies 3 jaar (2009) geleden dat ik mijn haren voor de 2e keer heb geknipt "the big chop" toentertijd had in mijn in een textured state, 3 jaar all natural, kroesbabe!!! Mijn kroeshaar verhaal coming soon en nog andere verhalen!!!


Recent pics: Old twistout




Groetz,

Vasammy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten